pondělí 1. září 2014

Pole dance z pohledu začátečníka

Krásný den všem,
ráda bych vám představila jeden z mých koníčků - pole dance. Je to už víc jak rok, kdy jsem se přihlásila a s obavami, jak mi to asi půjde, se vydala na první hodinu.



Co je pole dance?
 Pole dance, neboli tanec na tyči je sport, který se stává čím dál populárnější. Posilujete tu pouze s vlastním tělem (zvedáte celou vaši váhu) a také se u toho pořádně protáhnete. 

  Ze začátku jsem se učila různé točky, správný úchop tyče, šplhání.. A po nějaké době jsem najednou visela hlavou dolů, což bych do sebe nikdy neřekla. (nejsem zrovna talent O:-))

 Za sebe mohu říct, že pole dance je opravdu pro každého. Patřím k těm, co vše musí zkoušet mnohokrát, než se jim to alespoň do určité míry povede. (o to větší radost ze sebe pak mám :D) Nemusíte být ani mistryně v gymnastice (i když ohebnost je určitě plus), když něco nejde, svět se nezboří. 



 Už po pár lekcích jsou pokroky hodně znát. Naberete svalovou hmotu a určitě si i zlepšíte sebevědomí. Postupně je to sice čím dál náročnější, ale pokud opravdu chcete a snažíte se, nakonec se to povede! (často se mi stává, že to, co se někomu z kurzu povede skoro napoprvé, se já učím pomalu měsíc


Nakonec musím upozornit, že pole dance bolí :D Modřiny a spálená kůže je normálka.
Děkuji, že jste si článek přečetli. Ještě jednou upozorňuji, že nejsem žádný odborník, jen jsem se s vámi chtěla podělit zase o něco nového. :)





6 komentářů:

  1. Skvělý článek Kačenko :-), v září se chystám společně s kamarádkou také pustit do pole dance, takže jsem moc ráda za každé zkušenosti a dojmy. Těším se na tvé další články ♥!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :* Tuším, budete chodit někam do Brna? :)

      Vymazat
  2. Začalo mě to lákat, jak tak čtu článek. Třeba se jednou odhodlám :)

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to si ty? :O Úžasne ti to ide a super fotky! :3 Tiež som o pole dance trochu uvažovala, ale skôč ma to ťahá k závesnej akrobacii :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem to já. Děkuji moc! :) To mě také láká, jestli to zkusíš, tak dej určitě vědět jaké to bylo! :)

      Vymazat