středa 17. června 2015

Samosběr jahod

Krásný den všem! 

Od psaní článků jsem si dala opravdu hooodně dlouhou pauzu, nějak na to nebyl čas. Teď mám ale úspěšně odmaturováno, takže si mohu užívat prodloužené prázdniny a třeba mě něco osvítí a já začnu více přispívat na blog. :) 



Dnes jsem se s rodinou poprvé vydala na samosběr jahod a ráda bych vám o tom něco řekla, a hlavně doporučila. :) 



Nevím, jak jste na tom vy, ale já si jahody z obchodu nikdy nekupuji - nechutnají mi a celkově mi prostě přijdou fuj :D Takže můj hlavní přísun této mňamky je především od babičky. Tento rok nám ale kamarádka doporučila samosběr, tak jsme si řekli, že to zkusíme. 

Ráno jsme nasedli do auta a jeli směr Litomyšl, konkrétně do Dolního Újezdu. Když přijedete na místo, můžete si vybrat zda si chcete jahody nasbírat sami, nebo si koupíte už plné košíky. Tak jako tak je cena super - 35 Kč za kilo samosběr, nebo 45 Kč za kilo už natrhané. Pokud máte v plánu trhání, tak na začátku vyfasujete košíky, do kterých budete sbírat. Poté vás pošlou na "váš" řádek, kde ještě nikdo nesbíral a vy si natrháte ty jahody, které se vám líbí! No není to super? :) Nemůže se stát, že v košíku najdete nějaký malý shnilý potvory, protože je jen na vás, co si natrháte. 

Já byla maximálně spokojená, pokud tedy opomenu fakt, že zrovna během naší návštěvy muselo začít pršet :D Takže samosběr mohu jedině doporučit, navíc chuť taky super (o tom jsme se přesvědčili už při trhání :D




A jak jste na tom vy? Kupujete, nebo taky sbíráte? :)

4 komentáře:

  1. mi jahody pestujeme doma, nie je ich až tak veľa, ale pre nás to stačí :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tiež nie sú takéto dokonalé, ale hlavne že chutia :D

      Vymazat
    2. My bohužel ne, pes by nám je všechny snědl :D

      Vymazat
  2. Krásne fotečky :) my si nejaké tie jahody vypestujeme doma a mám ich veľmi rada, či už do smoothie, koláčov alebo samostatne.
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat