pondělí 27. července 2015

Kam na Kosu? Na termální prameny!

Vítám vás u dalšího článku! :) 

Mám v plánu napsat ještě pár článků o Kosu, například kam stojí za to se podívat. O tom bude i dnešní článek. 

Během našeho pobytu jsme se vydali k termálním pramenům. Ty se nachází přibližně 10 km od hlavního města.




Z našeho hotelu jsme to měli zhruba 25 km daleko. Jeli jsme na skútru a mně se během této cesty podařilo parádně si spálit nárty. Opravdu doporučuji mazat se od hlavy až k patě! :D Jakmile jsme zaparkovali, museli jsme jít asi půl kilometru po cestě (podle mě celkem prudké) až na místo. Někteří to vzali autem až dolů, ale já bych to teda neriskovala, nechápu, jak to potom vyjeli. :) Jako dopravní prostředek bylo možné využít i oslíka, jak na cestu tam, tak i na cestu zpátky. Ani to nás ale nelákalo. 



Termální jezírko vypadá moc pěkně. Prostor je ohraničený kameny a tvoří pěkný koutek. Z jednoho místa se voda vlévá do moře, takže kdo nesnese vysokou teplotu (jako třeba moje maličkost - ach ty spálený nárty), může si jít kousek dál, kde je voda díky moři studenější. Vedle pramene je i menší kamínková pláž. Je tu i bar, kde si můžete zaplatit lehátka a také si koupit něco dobrého na zub.










Navštívili jste někdy termální prameny? :) 

7 komentářů:

  1. nádherné fotky i blog, jdu se přihlásit jako prav.čtenář ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. My měli na Krétě tak hrozná horka, že bych do termálních pramenů nevlezla. :D Takže bych byla taky v místě kde se voda spojuje s mořem. :) Moc krásné fotky! Já bych na oslíkovi jela moc ráda, ale asi bych se bála. :D

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem tam nevlezla. Zkusila jsem to, ale do spálených noh to hrozně štípalo :D Tak jsem byla spíš opodál kde se to dalo :) Tady bych na oslíkovi možná taky jela, ale tam my jich v tom vedru bylo líto :D

      Vymazat
  3. jéééj krása , nádhera , ! ♥
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat