úterý 28. července 2015

Poslední zvonění alá srnka

Ahoj všichni! 
Včera jsem dělala čístku fotek v počítači a u toho narazila na fotky z posledního zvonění. Trochu jsem si zavzpomínala a pak mě napadlo, že bych vám je mohla ukázat.



Sice je to celkem opožděný článek, ale v té době jsem zrovna moc nepsala a hlavně byla ponořená v učení, abych odmaturovala měla na starost strášně moc důležitých věcí :D

Když jsem přemýšlela za co půjdu, napadla mě mrtvá nevěsta od Tima Burtona, zombie a srnka. Nakonec jsem si vybrala srnku, protože s kostýmy zombie se teď potkávám celkem často (a mrtvá nevěsta je vlastně taky zombie :D)  
Líčení mi dělala kamarádka (já jsem na to hrozně levá), která za mnou přijela ráno z Prahy -> zlatíčko! Původně jsem si chtěla obléct nějaký kožíšek, ale nejspíš bych se v tom upekla, takže jsem se jen sladila do hněda. Myslím, že poslední zvonění jsme si všichni užili. Jediná věc, co mi vadí je ta, že naše škola zakazuje šplíchat, polévat, házet, sypat... Takže jsme vlastně mohli jen malovat rtěnkami/fixami. Každopádně to ale byl super den! :)


NÁVOD
Doufám, že se vám líčení líbí. Chcete si ho také zkusit? Tady máte video, kterým jsme se inspirovaly my :)


Za co jste šli na poslední zvonění vy? / Už víte, za co půjdete? :)



15 komentářů:

  1. Tak to je super! Originální. :) Nechápu, jak tě napadla zrovna srnka. :D

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná jsi srnečka :3 Já byla za takovou zombie doll a bylo to perfektní! ♥ Taky moc ráda vzpomínám na poslední zvonění :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru! :) Určitě ti to moc slušelo <3

      Vymazat
    2. No, spíš se mě děsili někteří, ale fakt, skvělý to byl den! :)

      Vymazat
  3. To líčení je tedy naprostá bomba! :))
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné! :-) Presne podľa tohto tutoriálu som šla aj ja posledný Halloween.

    lovevalentina.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat