pondělí 31. srpna 2015

Či a či a čičiči

Ahoj všichni :)
Pro některé z nás už prázdniny končí, takže pokud z toho nejste zrovna nadšení, mám tu pro vás velkou dávku roztomilosti na zlepšení nálady! :)

Už je to nějakou chvíli, co se moje babička přestěhovala do nového domku a po bývalých majitelích zdědila vykastrovanou kočku. Čekalo nás velké překvapení, když ta kastrovaná kočička porodila tři prcky. Bohužel z nich přežilo jen jedno ( to velké černé ). Mysleli jsme si, že až ho odkojí, tak ji dáme vykastrovat, ale ona se mezitím nechala znovu "zbouchnout" :D Takže nám přibylo dalších pět koťátek. Jak můžete vidět z fotek, koťata jsou naprosto dokonalá, aspoň já mám teda problém se od nich odtrhnout. 

 Starší bráška




Patříte mezi ty, kterým tento týden začíná škola, nebo ještě máte prázdniny? :)



8 komentářů:

  1. Jéé, ta jsou roztomilá ♥! Jinak patřím naštěstí k těm, kteří mají ještě volno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk by si je nejradši všechny nechal <3

      Vymazat
  2. tak to muselo byť pekné prekvapenie, ale cicušky sú naozaj krásne, hneď by som ich brala domov, ale náš pes by ich nezniesol :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš bohužel taky, takže mi neprošlo že bychom si mohli jedno vzít domů :( :D

      Vymazat
  3. Mám naštěstí ještě volno :). A když jsem viděla Tvé fotky koťátek na FB, tak jsem se málem zbláznila! :D Jsou krásná ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by sis určitě chtěla vzít posledního volného kocourka domů! :D Děkuji :*

      Vymazat
  4. jééj krásne sú ♥ akurát kamaratovi sa narodili mačičky ale mamka by ma poslala kade ľahšie keby som domov ešte mačku priniesla :-D ,
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou :) To máme stejné, naštěstí už bydlím s přítelem, takže se už nemusíme dovolovat :D :)

      Vymazat