středa 5. srpna 2015

Výživný krém s přírodními oleji RYOR

Ahoj, ahoj!
Půlka prázdnin je za námi a já doufám, že si je všichni jaksepatří užíváte. Chladnější počasí je pryč, takže je načase opět vytáhnout plavky a hurá k vodě. Pro mou pleť ale tyto vedra nejsou nic moc, je suchá a nutně potřebuje pořádnou dávku hydratace. Naštěstí mám skvělého pomocníka, na kterého nedám dopustit. Tím je výživný krém s přírodními oleji od RYORU, na kterého jsem si pro vás připravila recenzi.



Tento krém si původně začala kupovat moje mamka, ale jelikož ho nechávala v koupelně mně na očích, tak jsem ho musela také vyzkoušet. :D 

Oficiální popis zní takto:
Výživný, snadno vstřebatelný krém s vysokým obsahem klíčkového, jojobového, karotenového a olivového oleje, které jsou přirozenými zdroji vitaminu A, E a F.
-pro všechny věkové kategorie
-přírodní oleje chrání pleť před vysoušením
-chrání před nepříznivými vlivy vnějšího prostředí
-použití v průběhu celého roku i do mrazu
-pro k denní i noční péči
-pro suchou, citlivou i zralou pokožku
-dermatologicky testován

Začnu s obalem. Ten se podle mého názoru opravdu povedl, je jednoduchý a elegantní. RYOR má pěkné logo a kelímku sluší. Co se obsahu týče tak má 50 ml. Cena se pohybuje kolem stovky. 
Krém je určen pro suchou a citlivou pleť a svoji funkci splňuje na výbornou. Pleť opravdu krásně hydratuje a je příjemný. Moc se mi líbí jeho vůně. (Jelikož ho mám zrovna po ruce tak k němu musím furt čuchat :D)  Jediné co mi na krému nevyhovuje je to, že se mi po nanesení hůř roztírá, za to možná může jeho hutnější konzistence. Vzhledem k jeho bezva účinkům je to ale jen malé bezvýznamné mínus. 

Za mě mohu jedině doporučit. Pokud máte suchou/citlivou pleť, tak by vám doma neměl chybět! :)






14 komentářů:

  1. mám sice smíšenou plet ale podívám se po něm :) pěkný blog přihlašuji se do prav.čtenářů :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Vyrábí i pro smíšenou pleť, má růžový obal :)

      Vymazat
  2. Mám od Ryoru krém na problematickou pleť a také si ho nemůžu vynachválit :). Přijde mi, že všechny jejich výrobky jsou skvělé :). Takže věřím, že i tento.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na problematickou mám od Ryoru bylinné tonikum, ale je to na mastnou pleť, takže ho používám málokdy :/ Každopádně si taky myslím, že jsou skvělé všechny výrobky, stačí jen najít typ přesně pro sebe! :)

      Vymazat
  3. Zatím jsem od Ryoru nic nezkoušela, ale každá zkušenost je zkušenost, takže se po něm půjdu podívat.
    italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. od RYORu jem měla krém a byla jsem s ním maximálně spokojená, skvělá značka!

    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Ryor som kedysi používala, konkrétne produkty z rady na aknóznu pleť, boli super, ale u nás ich prestali predávať alebo vyrábať a tak som od nich už dlho nič nevyskúšala, ale musím to teda napraviť :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je donedávna taky měli jen v jednom obchodě ale už se to zlepšuje :)

      Vymazat
  6. Od Ryoru jsem nikdy nic neměla, ale myslím, že to brzy napravím. Moje pleť v posledních horkých dnech vyloženě pláče, takže by si zasloužila pořádnou péči. :D :)
    http://novakovakristyna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě naprav! :) Také mi to teplo příliš nesvědčí :D

      Vymazat
  7. Opravdu povedená recenze :-), produkty od Ryoru mám moc ráda, dlouho jsem od nich však nic neměla, což je možná čas zase napravit :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat