neděle 4. října 2015

Bude zima, bude mráz


Ahoj všichni!
Doufám, že jste si užili víkend. Já byla celý týden nemocná (  vlastně si myslím, že pořád ještě jsem ) A je to velká škoda, protože přes týden bylo krásné počasí a já záviděla všem, kteří se mohli jen tak procházet venku. Úplně jsem si říkala, jak by se krásně fotilo.

Bohužel s příchodem víkendu přišlo také zamračené počasí. Když tak projíždím vaše blogy tak vidím, že spousta z vás podzim miluje. Já sice taky, ale pouze ten prosluněný, kdy je ještě relativně teplo. Tyto zamračený dny moc nemusím. Klidně bych pak totiž celý den spala a pak byla naštvaná sama na sebe, jak krásně jsem se svým časem naložila :D
Jelikož jsem na blogu sama sebe zatím moc neprezentovala, tak jsem se rozhodla to trochu napravit. Koncem srpna jsme se s přítelem přestěhovali do Brna a já myslela, jak udělám hromadu článků o stěhování, vybavování bytu a tak dále..no, jak vidíte, tak skutek utek. Poslední dva měsíce pro mě byly plné změn a já si zatím všechno nechávám pro sebe, i když jsem se tak těšila, až se o to s vámi podělím. Ale polepším se! Slibuju.
Pokud se počasí trochu umoudří a přítel si udělá čas si se mnou trochu projít Brno s cílem najít kus nějaké krásné přírody, tak konečně bude článek, který plánuji už od sprna. O:-)

No, čas relaxu končí, musím se zase jít zabořit do učebnice, abych po tom týdnu bez školy nebyla zítra tak moc mimo :) Tak buďte zdrávi a ahoj u dalšího článku!


Jak jste na tom s podzimem vy? 

14 komentářů:

  1. Ten svetr je skvělý! Podzim moc nemusím, když už, tak jak říkáš - ten prosluněný. Na zbytek s mlhami a deštěm lidé nějak zapomínají :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, patří mému příteli, tak mu to vyřídím :D :)

      Vymazat
  2. joj to kvôli tomu počasiu :( . prajeeem skoréé uzdravenie hlavne veľa čaju pi a veľa vitamínkov treba papať *-*

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně :) Budu se ládovat co nejvíc to půjde :)

      Vymazat
  3. tá prvá fotka je prekrásna! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tie fotografie sú nádherné :O

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, Kačenko :)
    Já mám podzim moc ráda, vlastně ho miluji..je to mé nejoblíbenější roční období, ale tady to upršené a škaredé počasí zrovna nemusím :(. Raději ty barvičky a poslední teplé sluníčko ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Verunko! :) Jak říkáš, slunný podzim ano, ale to co je teď ne :)

      Vymazat
  6. Ta první fotka je fakt suprová! :)
    Já podzim celkově moc nemusím, i když jsem an něm našla spoustu fajn věcí-teda spíše na tom slunečném... :D Heh, tohle zamračené počasí je naprd,no. Já doufám, že se pár těch pěkných slunečných dnů jěště objeví...
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Přesně tak, obzvlášť dnes byla šílená zima :/ :D

      Vymazat