sobota 31. října 2015

Halloween alá upír


Krásný den všem! 
Nevím jak u vás, ale v Brně je dnes krásné počasí. Slunce se po delší době rozhodlo ukázat a vypadá to, že minimálně dnes to tak zůstane. 

Toto pondělí naše škola pořádala Halloween party a tak jsme se s kamarádkami rozhodly, že tam nesmíme chybět. K naší smůle nám datum události řekli poměrně pozdě, takže na plánování nějakého super promyšleného kostýmu nebyl vůbec čas. Ještě v pondělí jsem pořádně nevěděla, za co půjdu, takže po prošmejdění všech možných obchodů jsem se nakonec rozhodla, že si na obličej prostě něco napatlám podle toho, co mi moje kosmetická taštička nabídne. 

Vzhledem k tomu, že mé tvůrčí schopnosti se rovnají nule, nemohla být ani řeč například o make-upu víly nebo extra strašidelného zombíka. Nakonec jsem se rozhodla pro upíra.
Na víčka jsem si nanesla červené, fialové a černé stíny. Pod očima jsem si udělala červené "žíly" pomocí štětečku a rudé rtěnky a některé jsem poté obtáhla fialovým stínem. Tvářenku nahradily opět stíny, tentokrát černé. U rtů jsem udělala pramínek krve pomocí rtěnky. Nakonec jsem celý obličej "zapudrovala" bílým stínem. Poté jsem se přesunula ke krku. Stopy od kousance vznikly nanesením červeného stínu rozmazaného do ztracena - dvě nenápadná kolečka. Doprostřed každého kolečka pak přišla rudá rtěnka, tu jsem nechala trochu "ulítnout" aby to vypadalo, že z ranky stále teče krev. Jelikož to byla celkem nouzovka na poslední chvíli, tak jsem s výsledkem spokojená. Obzvlášť když to zvládly moje levé ruce.



Bohužel na pořádné vyfocení nebyl čas, takže mám jen narychlo dělané fotky z mobilu. Líčení tu tak moc nevynikne, ve skutečnosti jsem vypadala hůř :D 
Školní party nakonec moc party nebyla. Naše třída měla zamluvený stůl v nějakém baru, kde byli i jiní hosté a hudba žádná. Po chvíli jsme se teda přesunuli jinam a jelikož bylo 26. 10. tak lidé celkem koukali.
Toto byla má první osobní zkušenost s Halloweenem. Tento svátek jinak neslavím, ale nevadí mi. Myslím, že je to skvělá příležitost udělat ze sebe cokoliv chcete :)

Fotka s Felixem samozřejmě nesmí chybět. Z jeho výrazu jde vidět, že si to s námi opravdu užíval O:-)

Slavíte nějakým způsobem Halloween? 

16 komentářů:

  1. Já bohužel Halloween neslavím, i když bych chtěla, jenže nemám s kým :D Upír je fajn kostým a myslím, že se ti povedl :) -L

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný nápad :) povedlo se ti to, my jsme dneska byli v Brně na nákupech, takže jsem si toho pěkného počasí taky užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Škoda, že je teď zase pořád zataženo :/

      Vymazat
  3. Líčení super, potkat tě v noci 26.10., tak bych se bála :D
    LoLa

    OdpovědětVymazat
  4. Felix je naprosto nejúžasnější! ♥ Nee, že byste Vy nebyly, ale to je prostě hvězda, je překrásný :). A Vám to taktéž moc sluší, nechtěla bych Tě někde potkat.. Infarkt by to snad nebyl, ale nemálo bych se lekla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, ale zároveň je to taky pěknej hajzlík :D Tak to děkuji! :D :)

      Vymazat
  5. To je skvělý hallowenský make-up! Perfektní! Jsi moc šikovná :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  6. Já tě takto potkat, tak bych z toho měla hezkých pár týdnů noční můru :D ..moc se ti líčení povedlo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak strašidelná jsem myslím nebyla :D Děkuji! :)

      Vymazat