úterý 13. října 2015

To nejroztomilejší "New in"



Ahoj všichni! :)
Nedávno jsem tu psala, že jsme se s přítelem přestěhovali do Brna. Je to naše první společné bydlení a zatím jsme nadšení. Už nějakou dobu jsme plánovali, že bychom si rádi pořídili kočičáka, ale doma to ani jednomu z nás neprošlo. Takže když teď máme "vlastní" bydlení, rozhodli jsme se, že si naše přání splníme.
Jmenuje se Felix a jako každé kotě je to pěkný zlobivec. I těchto pár slov bylo složité napsat, protože Felouše ohromně baví sedět/ležet na klávesnici a nejlépe i honit vše, co se na monitoru pohne. :D
Takže konec povídání, jde se fotkovat! :)


 Lovec

Čas jít zase spát, tak ahoj :)

Tímto se s vámi já i Felix loučíme, tak se mějte! :)


17 komentářů:

  1. Kočky nemám ráda, ale Felix je krásný :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. To je bobišek ♥♥♥♥ Miluju kočičky!!! Vypadá tak heboučce, hned bych ho zmučákovala :D Nejlepší new in v historii blogů!!! Těším se na víc fotek a historek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že je pořádně heboučký, furt ho "mučákuju" :D Děkuji moc! :)

      Vymazat
  3. Ten je vážně nádherný :) a ta poslední fotka :D

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Nojo pořád by jen spal.. :D

      Vymazat
  4. Škoda, že mám na kočky alergii.. Hned bych taky takového ňůňu brala.♡
    LoLa Gosling

    OdpovědětVymazat
  5. Awww, ten je tak rozkošný! Já jsem od malička mezi kočkama, vždycky byl můj sen mít barák plnej koček! (to mě naštěstí přešlo) :D Ale pořád je miluju. Felix je vážně krásný, tak ať vám dělá radost! (a sem tam i tu starost, to je třeba. :D )
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! :) Dělá nám hlavně radost, ale zlobit umí taky pěkně :D

      Vymazat
  6. Ten je krááááásňučkýýýýýýý! <3 <3 <3 :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat