úterý 17. listopadu 2015

Black and white


Ahoj, ahoj!
Taky máte plný kecky toho pochmurného počasí? Já ano, při pohledu z okna mám nutkání prospat celý den a nechce se mi vůbec nic dělat. Letos ten podzim za moc nestál, barevné listí už je téměř pryč a já už jen s obavami čekám, kdy napadne první sníh. ( jsem totiž hroznej zmrzlík a už teď klepu kosu )

Když bylo pár dní krásně a my jsme s přítelem zajeli na víkend domů, udělali jsme si takovou menší zdravotní procházku. Já nutně potřebovala aktuální fotku do životopisu kterou nikdy nikdo neuvidí a po splnění této mise jsme udělali dalších pár fotek jen tak.
Jsem milovník černobílých fotografií, co můžu, to hodím do black and white. Sice bylo krásné barevné listí, ale konkrétně tyto fotky byly v barevném provedení úplně o ničem. Zato v černobílé verzi na mě působí úplně jinak.
Tento článek sice není brán jako outfitový, ale s rolákem bych se ráda pochlubila, mám ho totiž po babičce. Dlouhou dobu mi ležel ve skříni a já už ani nevěděla, že ho mám. No.. nyní mu nošení náležitě vynahrazuji. :)





14 komentářů: