sobota 21. listopadu 2015

Eliška ze mlejna

Ahoj všichni!
Dnes bych vám ráda ukázala fotky z focení s krásnou Eliškou. Toto focení sice proběhlou už před delší dobou ( únor, sakra to ale letí.. ), ale jelikož to jsem na blogu aktivní nebyla a fotky se mi nechtěly ukazovat přes léto, tak to nechávám na teď, kdy je počasí podobné tomu na fotkách( nebo je aspoň podobně chladno ). Eliška je šíleně krásná a fotky s ní pokládám za ty nejlepší, co jsem kdy vyfotila. No a jelikož Eliška bydlí kousek ode mě, tak jsem ji rozhodně nefotila naposledy O:-)









13 komentářů:

  1. Nááádherné vlasy :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou moc krásné a Eliška je taky krásná! :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní fotky, jsi moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná modelka a krásne fotky :)
    Pozývam ťa na svoju prvú giveaway: http://drewsbeauty.blogspot.sk/2015/11/moja-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. krásne fotky :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za krásné komentáře! ♥

    OdpovědětVymazat