neděle 8. listopadu 2015

Lak na nehty More by Demi


Není to tak dávno, co jsem si lakovala nehty jednou za sto let. Poslední dobou jsem ale lakům konečně přišla na chuť a díky tomu pomalu, ale jistě rozšiřuji svoji sbírku. 
Dnes bych vám ráda představila lak More by Demi od Oriflamu, konkrétně odstín Daring Brown.

Co se obalu týče, tak ten se Oriflamu povedl opravdu na jedničku. Zlaté písmo a vršek působí luxusním dojmem. Velkým plusem je široký štěteček, se kterým se velmi dobře manipuluje. Většinou si dávám dvě vrstvy, ale s tímto lakem stačí jedna. Barva je krásně sytá, přesně jako v lahvičce. Lak schne poměrně rychle. Pro mě největším plusem tohoto výrobku je výdrž. Lak se mi většinou začne loupat po dvou dnech, hlavně při mytí vlasů má ve zvyku dát mi sbohem. Tento mi ovšem vydržel krásných 5 dní. Ani pak jsem ho neodlakovala, loupal se mi pouze palec a ukazováček ( jako obvykle ) zbytek prstů držel dál a odlakovala jsem ho teprve dnes, po cca 14 dnech. Nějak jsem neměla dřív čas O:-)


Dívala jsem se na oficiální stránky Oriflamu a tam už k objednání není. Já jsem si ho vypůjčila od mamky. Zkusila jsem pohledat a k objednání je například TADY za cenu 159,-
More by Demi má ještě dalších 5 odstínu a to Tea Rose, Black Red, Forbidden Burgundy, Hollywood Red a Pink Drama. Pokud vás tento lak zaujal, rozhodně jeho koupi doporučuji :)



Lakujete si pravidelně nehty? Jaká je vaše nejoblíbenější barva? :)

15 komentářů:

  1. Já si nehty pravidelně lakuju :) tenhle má krásný odstín :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný lak!! :) Perfektní barva... :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že já a lakování to prostě nejde dohromady! :D Joo, jednou za čas to na mě přijde, ale to je opravdu jednou za půl roku snad :D. Obdivuji krásné nehty na ostatních, ale já se raději držím té své klasiky, jiná už asi nebudu :D.
    Každopádně když už si nehty lakuji, tak nejčastěji nějakými crazy barvičkami (zelená, žlutá, fialová) ale skoro vždy jsou pastelové. Já totiž zbožňuji pastelové barvy :).
    Tvůj lak je pěkný, ale na micinu samozřejmě zase nic nemá, to je prostě miláček! ♥ Ta poslední fotka je krásná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to ke mně dřív nešlo :D Vždy mám nalakovaný celý prsty a ještě hodinu zuřím s odlakovačem, aby to vypadalo pěkně :D Pastelový barvy mám taky ráda :)
      Felix děkuje! ♥ Řekla jsem si, že ho vždy nějakým způsobem nacpu do každého článku, když to půjde :)

      Vymazat
  4. Ten vypadá dobře, já si teď v podobné barvě koupila od Dermacolu :) Jinak si často lakuju nudnou rudou nebo béžovou...
    LoLa

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc hezky! Já si lakuju nehty každý týden, hrozně mě to baví. Dělám i různé nail arty apod ale ještě to není dotaženo k dokonalosti no :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musí být super! :) Já jsem ráda, že si je dokážu nalakovat normálně, nic víc bych nezvládla :D

      Vymazat
  6. Krásný odstín, od Oriflame jsem ještě žásný lak nezkoušela :) máš moc hezké fotky :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou jsem s laky od Oriflamu moc spokojená nebyla, ale tento se povedl :) Děkuji! :)

      Vymazat
  7. Odstin je nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som si kedysi nelakovala nechty vôbec - no teraz takmer stále :D
    Tá výdrž je úžasná, určite stojí zato :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. V lahvičce vypadá, že bude světlounkej a pak na nehtech je teda dost tmavej :) Zrovna čekám na objednávku z Oriflame a objednávala jsem si krásnej červenej lak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadal stejně jako v lahvičce, ale nešlo mi to zachytit :/

      Vymazat
  10. Nechty si lakujem skoro vždy ;) Tie tvoje majú krásnu farbu ;)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat