úterý 24. listopadu 2015

Máte doma kočičáka? Tak to zajisté tohle znáte


Ahoj všichni!

Dnes tu mám pro vás článek pro pobavení. Ti z vás, kteří doma mají kočičku určitě moc dobře ví, že je to něco úplně jiného, než mít doma například psa, který je vám většinou oddaný. To u koček vůůůbec neplatí, ty jsou svým vlastním pánem! 
Já už jsem nějaký ten měsíc také hrdým majitelem kočičáka.. Počkat, to je vlastně blbost .. Už nějaký ten měsíc mi jeden kocour jménem Felix dovoluje, abych mu dávala krmení, čistila záchodek a sem tam ho i podrbala. 
Nedávno jsem narazila na super obrázky, které zachycují život s tímto středobodem vesmíru a pěkně jsem se u nich nasmála. Vybrala jsem pro vás ty, které mě pobavily nejvíc.Vlastníci koček se určitě alespoň v jednom z těchto obrázků uvidí :)











A nakonec tento, znáte Ledové království? :D

Všechny obrázky pochází z TÉTO facebookové stránky. ( Až na první, ten mi poslala kamarádka do chatu )




15 komentářů:

  1. Já bohužel vlastník kočky nejsem, ale moc bych chtěla! Jenže to zatím není možné, ale tak doufám, že jednou...-L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se dočkáš! :) Já si také musela počkat, doma o tom nechtěli slyšet :)

      Vymazat
  2. Dokonale výstižné :-D :-D :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  3. najprv som nemala rada mačky, ale nejako od kedy som matka tak sa mi city zmenili možno to je hormonami :D a v buducnosti si chcem zaobstarat mačičku , pamatam si ked som bola u kamarata a ta macka si sadla vedla mna a cumela na mna pol hodinu v kuse :D mala som divny pocit z toho :D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad tě to nepřejde! :D Joo, kočky jsou blázni :D :)

      Vymazat
  4. velice vtipne :) vazne jsem se pobavila :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi výstižné! Mám doma dvě, tak vím, o čem mluvím :D
    Polka Dots and Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Vtipné obrázky :) my máme kočky venku, takže tohle bohužel neznám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mačku síce nemám, ale máme psa v byte. Keď sa človek pohne, hneď ide tiež. Blázonko.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Mám dosť :DDDDD
    Pozývam teba a aj tvoje čitateľky na moju vianočnú giveaway
    http://www.vanesasworld.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Super ! Fotila jsi někde i svojí kočku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, fotila :) Stačí si v tomto článku najet na jméno Felix a kliknout, přesměruje tě to na článek s fotkami mého kocourka :)

      Vymazat
  10. Mačku sice doma nemám, ale priateľ mačku majú takže par z týchto situácii poznám. :)

    OdpovědětVymazat
  11. No tak to je úplně přesný!!! Většinou to vážně sedí, třeba ty chlupy všude :)) Akorát máme trošku mazlivější kočičáky, co se častěji k mazlení nechají přemluvit a kamarádí se :)

    OdpovědětVymazat