pátek 27. listopadu 2015

Podzimní nákupy



Vítám vás u dalšího článku :)
Vzhledem k tomu, že nejsem zrovna nákupní maniak, jsou u mě články tohoto typu vzácné - tohle je vlastně první. Nejsem moc zvyklá nakupovat si pro sebe a hlavně jsem hroznej skrblík. Nejvíc se vyřádím, když nakupuji pro ostatní, takže Vánoce jsou pro mě vždy finančně likvidační :D 
Toto se ale možná změní, protože jsem si konečně našla brigádu ( juchůůůů ) a tím pádem mi třeba nebude tak moc líto dávat peníze i za věci pro mě O:-) 



A co jsem si tedy za podzim nakoupila? Byly to převážně věci do bytu, jako například sušák, misky, rámečky, prostírání... Tyto věci ale na fotkách neuvidíte. ( Když nad tím tak přemýšlím, proč jsem kruci nevyfotila aspoň ty rámečky?! Jsou krásný, hodím je sem příště. ) A teď tedy k tomu, co pro vás mám nafocené. 


1) Cien sprchový gel - Oriental Blossom - Co jsem v Brně, tak se do Lidlu moc nedostávám, takže když jsme byli na víkend doma a jeli nakoupit, prošmejdila jsem v Lidlu každou skulinku, jestli mi náhodou něco zajímavého neuteklo. U sprcháčů jsem se zastavila, protože mi zrovna ten můj docházel a ten, který mám objednaný, ještě nepřišel. Vůně tohoto sprchového gelu ( nebo spíš krému ) je moc příjemná a určitě jsem si ho nekoupila naposledy.

2) Balea deosprej - Active - V obchodě mi voněl asi nejvíc. Bohužel vůně je asi jediné, co mi na něm vyhovuje. Už se těším, až ho dopoužívám.

3) Dermacol Lady cream - S Dermacolem mám zatím jen dobré zkušenosti, tak jsem si řekla, že vyzkouším nějaký další výrobek a protože jsem zrovna potřebovala krém, výběr padl na tento. Zatím ho používám krátce, tak si netroufám hodnotit. 


1) Essence konturovací tužka na rty - Tuto tužku jsem si koupila kvůli mému kostýmu upíra, jinak je na mě moc tmavá, takže nejspíš bude trvat hooodně dlouho, než ji spotřebuji.

2) Essence dlouhotrvající rtěnka - Dlouhotrvající mi moc nepřijde, každopádně barva se mi líbí a na rtech je příjemná. 

3) Labello Camomile & Calendula balzám na rty ( heřmánek a měsíček ) - Aneb to nejlepší nakonec. V obchodě jsem byla co se týče příchuti dost nerozhodná, ale teď si jsem jistá tím, že jsem si nemohla vybrat lépe. Balzám nádherně voní a je to nejspíš moje nová láska.


1) Tento kabát jsem koupila v H&M. Ve skutečnosti má takovou pěkně růžovou barvu, ale bohužel mi nešla zachytit ( koho zajímá, tak odkaz TADY ) Jsem s ním moc spokojená, nikdy mi v něm nebyla zima :)

2) Ke kabátu samozřejmě byly potřeba také nějaké botky, tyto jsem pořídila v Deichmannu.



A co vy? Jak často nakupujete? :)

19 komentářů:

  1. Pěkné nákupy Kači :) Já jsem si dříve taky pro sebe nic nekupovala a pak jak jsem si našla brigádu,tak jsem si občas radost něčím udělala, no hlavně pak teda, jak jsem objevila blogy, to musím vyzkoušet a ještě tohle a tohle taky :D
    Nejvíc se mi líbí kabát a rtěnka :) A sprcháč z Lidlu mě taky zaujal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tak taky dopadnu :D Dřív jsem ani tak moc nic nechtěla, ale jak všude vidím recenze na tak super kousky, no odolej tomu všemu! :D

      Vymazat
  2. Já to mám naopak-nejraději nakupuju právě pro sebe :D Moc hezké nákupy ale. -L

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtěnka má krásný odstín. Škoda, že od Essence vůbec nedrží :( Kabát je nádherý!
    Máš super blog, odebírám a přeju hodně pravidelných čtenářů!

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I na rtech se mi moc líbí, ale jak říkáš, škoda té výdrže :/ Snad s tím něco do budoucna udělají :) Moc ti děkuji! :)

      Vymazat
  4. Jůů, ta fotka s kocourkem :) no já pro sebe nakupuji celkem často, ale teď před Vánoci si dávám trochu pauzu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se chtěl namazat :D Tak po Vánocích budou všude slevy, to se bude nakupovat :))

      Vymazat
  5. Super nákupy, rtěnky od Essence mám moc ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila sis skvělé věci, ten kabátek je nádherný :)

    Chapter #11 of 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem s ním moc spokojená, hlavně je super to zapínání až ke krku, když už je větší zima :)

      Vymazat
  7. pekné nákupy:) ..Balea dezodoranty sa teda ani mne napáčili a ani mojej mame :) ..celkovo od Balei nemusím moc ani krémy..prídu mi také až moc vodovo-tekuté..alebo som mala možno len ja zlý výber :)) veľmi by ma zaujímalo na aký typ pleti je ten krémik od Dermacolu :) a určite môžeš skúsiť niekedy aj tmavšie odtiene kontúriek či rúžov..možno budeš prekvapená :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Krémy jsem nezkoušela, celkově je tohle myslím moje první zkušenost, možná dám ale ještě šanci nějakému sprcháči :) Krém je určen pro suchou a velmi suchou pleť :) Sem tam zkouším, ale mám dost úzké rty a přijde mi, že tmavá barva je opticky ještě více zúží :)

      Vymazat
  8. Skvelé veci, topánky sú krásne a sprej od Balei som mala aj ja :)

    OdpovědětVymazat