neděle 20. prosince 2015

Zlatá neděle


Krásný den vám všem! :)

Doufám, že prosinec zvládáte líp jak já. U mě je to celkem bída, protože šíleně nestíhám. Dny trávím buď ve škole, nebo v práci. Naštěstí začaly prázdniny, takže teď už "jen" ta práce :D
Ale neberte to tak, že si snad stěžuju! Upřímně mě to v práci baví ( snad to tak i zůstane ). Máme super kolektiv a navíc to mám relativně kousek od domu, takže nemusím nikam vyježďovat. Vlastně jsem si stáhla krokoměr, abych si mohla říkat, že aspoň hodně chodím, když už nic jinýho O:-)

Když už mluvím o nestíhání, tak nemám ani všechny dárky. Snad to v pondělí napravím, poprosila jsem o volno a naštěstí mi bylo vyhověno. Co máte pro své dědečky? Zatím to vidím na nějaké klobásy, ale třeba se od vás nechám inspirovat :)

Už se strašně těším, až budu mít volno a budu si moci konečně přečíst vaše články a také nějaké zase po delší době napsat. No, ještě si budu muset pár dní počkat.

To je ode mě pro dnešek vše. Teda vlastně ne! Ještě bych vám všem ráda popřála krásné Vánoce, spoustu pohody, žádné nehody a také ať se vám splní vaše vánoční přání :)

Mějte se krásně!



12 komentářů:

  1. Já sice stíhám, ale spíš se mi v poslední době nic nechce...S blížícimi se Vánocemi se prostě odmítám učit a to zítra píšem dvě písemky! Taky ti přeju krásné svátky :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že jsi všechny písemky zvládla levou zadní! :)

      Vymazat
  2. Hezký adventní věnec Kači :) Dědečka už nemám ani jednoho, takže to Ti neporadím. Ale nejspíš bych taky volila něco k snědku :). Taky Ti přeju krásný Vánoce

    OdpovědětVymazat
  3. Já dárky také vůbec nemám ješté pořešené :D Dědovi většinou kupuji nějakou pěknou knížku :) Také přeji krásné Vánoce! :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj děda bohužel není zrovna čtenář, tak to by u mě neprošlo :D

      Vymazat
  4. Pěkné fotky :) Já jsem letos dárky vyráběla a zabralo mi to opravdu spoustu času, ale nakonec když jsem viděla, že všichni mou snahu ocenili tak mi to stálo za to :)jinak s mi moc líbí tvůj vánoční design blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Takové dárky jsou moc fajn, s láskou dělané :) A děkuji ještě jednou! :)

      Vymazat
  5. Doufám, že jsi to nakonec všechno stihla a Vánoce jsi si užila :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat